Ефективний корпоративний блог >> ФОРУМ
Мамин форум

Мамин форум



Поиск   Участники   Регистрация   Вход
Сегодня: 25.11.2025 - 02:17:50
Страницы:  1  

Ефективний корпоративний блог

АвторСообщение

1c_master

мама




Статистика:
Сообщений: 608
Регистрация: 27.12.2005

Вітаю! Цікавить таке питання веду корпоративний блог для компанії, пишу статті сам, але відчуваю, що щось йде не так. Публікацій багато, а відвідуваності майже нема. Можливо, я щось роблю неправильно з точки зору SEO? Чи достатньо просто писати цікаві матеріали, чи треба ще якісь спеціальні знання мати? Може хтось поділиться досвідом, як зробити так, щоб статті справді приводили людей на сайт, а не просто висіли мертвим вантажем?

---------------------
Сообщение # 1 13.11.25 - 14:35:22
RE: Ефективний корпоративний блог

Uliko

мама




Статистика:
Сообщений: 6328
Регистрация: 21.10.2004

Ти правильно помітив, що просто писати недостатньо. Навіть суперякісний матеріал може залишитися непоміченим, якщо він не оптимізований під пошукові запити. Треба розуміти, що саме шукають люди у твоїй тематиці, які питання їх цікавлять. Потім створювати контент, який відповідає на ці запити, і робити це так, щоб пошукові системи розуміли, про що твоя стаття. Це включає правильну структуру тексту, заголовки, підзаголовки, природне використання ключових слів. Але головне це баланс між оптимізацією і читабельністю. Якщо текст буде перенасичений ключовими словами, читати його буде неприємно.

---------------------
Сообщение # 2 13.11.25 - 15:17:38
RE: Ефективний корпоративний блог

Lone

мама




Статистика:
Сообщений: 8
Регистрация: 09.07.2007

Так, це класична помилка багатьох, хто веде корпоративні блоги. Сам стикався з цим, поки не почав працювати більш системно. Зараз користуюсь послугами SEO Копірайтинг і результат зовсім інший. Вони допомагають з визначенням тем для публікацій на основі аналізу того, що насправді шукають люди. Не просто здогадки, а конкретні дані з аналітики. Можуть працювати за моїм контент-планом або самі пропонувати теми, які будуть актуальні для аудиторії. Важливо що кожна стаття створюється з розумінням намірів користувача хтось шукає інформацію, хтось готовий купити, хтось порівнює варіанти. Під кожен з цих запитів потрібен свій тип контенту. Після того, як почав працювати з ними, трафік на блог виріс у кілька разів, а головне люди справді читають статті до кінця, а не йдуть одразу. Також покращились поведінкові фактори, що позитивно впливає на ранжування всього сайту.

---------------------
... я брал острую бритву, и правил себя...
Сообщение # 3 13.11.25 - 15:59:48
RE: Ефективний корпоративний блог
Охолоджуючі килимки Trixie для хаскі : Предыдущая темаСледующая тема: заправка метаном на дому
Страницы:  1  

Сообщение
Имя
Сообщение

Нажмите на точку возле имени для обращения к участнику

           
   
Администратор запретил отвечать гостям на сообщения! Для регистрации пройдите по ссылке: зарегистрироваться


Участники