ТОП 10 стратегій для ефективного управління часом: тайм-менеджмент

Estimated read time 1 min read

“Час – валюта”. Ця приказка, ймовірно, знайома сейлзам краще за всіх. Якщо ви бажаєте заробляти більше грошей, вам потрібно більше часу віддавати важливим справам.

Дослідження, засноване на відповідях майже 200 сейлзів, включаючи десятки докладних інтерв’ю, свідчить про серйозні проблеми сейлзів з управлінням часом. За результатами дослідження:

Тільки 28% сейлзів використовують спеціальну систему управління часом; Лише 35,2% часу сейлзи активно витрачають на продажі, тоді як 65% відводять на інші справи, не пов’язані з продажами.

Кожна хвилина, витрачена на діяльність, яка не приносить доходу, означає втрачені можливості – і, наслідок, втрачені гроші.

Тому ми хочемо поділитися з вами деякими хитрощами, які допоможуть вам витрачати більше часу на продаж та збільшать ваші шанси досягти поставлених цілей та KPI.

1. Робіть менше перерв

Чи часто ви робите забагато перерв на роботі? Якщо ваша відповідь позитивна, то варто переглянути ваші щоденні звички.

Це може бути викликом, але важливо зменшити кількість перерв, якщо ви маєте намір укладати більше угод. Уникайте звички робити перерви після кожного дзвінка. Зазвичай достатньо всього кілька хвилин перерви (наприклад, 5-10 хвилин) через кожні 90 хвилин.

Ефективне управління часом – ваш ключ до досягнення продуктивності та успіху в ролі сейлза. Тому навчіться керувати своїм часом і не дозволяйте йому керувати вами.

2. Досягайте “НІ” швидше

Не втрачайте час на неперспективних лідів.

Пошук непотрібних лідів – це марна трата часу, яка може тривати надто довго.

Так, відмовитись від можливості здійснити продаж може бути складно, але подумайте: що краще? Працювати з якісним лідом або намагатись переконати клієнта, який явно не зацікавлений у покупці.

Дізнайтеся, як впізнати неякісний лід, якомога швидше відмовитись від нього і отримати відповідь “НІ”, щоб ефективно використати свій час.

3. Скоротіть багатозадачність

Бути багатозадачним не завжди означає бути продуктивним та успішним. Багатозадачність не підходить для продажу, оскільки ваш мозок не може робити дві речі одночасно.

Коли ви намагаєтесь виконувати більше одного завдання, ваш мозок постійно перекидається з одного завдання на інше. В результаті ви сповільнюєтеся та втрачаєте до 40% продуктивності.

Тому замість багатозадачності встановлюйте пріоритети та спробуйте зосередитися на одному завданні зараз.

4. Плануйте свій день навколо ваших клієнтів

Час, який ви відводите у своєму календарі на дзвінки потенційним клієнтам, не обов’язково співпадає з їхнім розкладом. І якщо ваш час не зручний для клієнта, вам буде важко укласти вигідну угоду.

Виконайте невелике дослідження, яке допоможе вам з’ясувати найкращий час для дзвінків потенційним клієнтам.

Плануйте свій день, враховуючи потреби вашого клієнта: дізнайтеся про їхні інтереси, ознайомтеся з їхнім розкладом, це дозволить вам зв’язатися з ними у вільний та зручний для дзвінка час.

5. Слідкуйте за часом

Когда речь идет о управлении временем, контроль за его использованием является очевидным советом. Большинство из нас не задумывается о привычках, которые отнимают у нас время и, следовательно, ухудшают нашу продуктивность в течение дня.

Использование приложений для отслеживания времени действительно может помочь осознать и понять такие привычки. Вы можете отслеживать время, затраченное на выполнение определенных задач, анализировать свою рутину, выявлять шаблоны и соответствующим образом корректировать свою стратегию управления временем.

Если вы часто осознаете, что у вас слишком много дел и недостаточно времени, отслеживание времени является отличным первым шагом.

6. Почніть групування задач

Групування та тайм-блокінг. Ці прості практики можуть буквально змінити ваш підхід до виконання роботи і зробити вас надзвичайно продуктивними всього за один день.

Вам лише потрібно проглянути свій список справ, згрупувати схожі завдання (наприклад, перегляд електронної пошти, дзвінки, зустрічі, робота з CRM) і виділити час для кожної групи.

Якщо ви дасте мозку час відпочити перед переходом до нової групи завдань, ви будете набагато ефективнішими.

7. Оптимізуйте повторювані задачі

Це абсолютно нормально, якщо ви не є прихильником “продажних скриптів”. Але ви маєте прийняти факт, що якщо ви спрямовані на конкретний тип клієнтів, то найчастіше ваші потенційні клієнти будуть подібні один до одного.

Тому замість того, щоб витрачати час на одні й ті самі завдання, розробка структури і створення скрипту була б більш розумним підходом. Це не забере багато часу – просто прогляньте свої минулі успішні дзвінки і зафіксуйте деталі, які можуть бути корисними у майбутньому.

Це допоможе вам спростити повторювані однотипні дії і зекономити більше часу.

8. Зосередьтеся на 20%

Вам слід ознайомитися з принципом Парето (відомим також як “правило 80/20”). Ось його суть: “80% продажів генеруються 20% клієнтів”.

Це означає, що ви можливо витрачаєте занадто багато часу на завдання, які мають незначний вплив на ваш успіх. Вам потрібно сфокусуватись на тих завданнях, які приносять найвищий повернений дохід (ROI).

Пам’ятайте, що не всі ліди з вашого списку стануть покупцями або важливими клієнтами. Якщо ви витрачаєте надто багато часу на некваліфікованих лідів, ви не здійснюєте продажі.

Чим швидше ви визначите, хто з ваших потенційних клієнтів є довгостроковими, тим краще для вас.

9. Будьте організованішими

Чи витрачаєте ви багато часу на пошук розсіяних файлів? Є спосіб спростити цей процес.

Спробуйте використовувати хмарну систему управління файлами, яка дозволить вам зберігати всі важливі файли та документи, пов’язані з продажами, в одному місці. Створіть чітку структуру для зберігання файлів. Крім того, переконайтеся, що ви можете обмінюватися, перевіряти та завантажувати файли (включаючи різні версії одного файлу) без проблем.

На ринку існує безліч сервісів для зберігання файлів, але ми рекомендуємо використовувати хмарний сервіс під назвою Salespal. Він не тільки забезпечує зберігання файлів, але також допомагає розподіляти документи серед співробітників всього за кілька хвилин. Всі оновлення документів негайно відображаються для всіх користувачів, які мають до них доступ. Крім того, у сервісі є вбудований месенджер і засоби аналітики для відправлених документів. Корисною є також мобільна версія Salespal, яка стане незамінним помічником для співробітників у рухливих умовах.

Спрямовуйте свій час на пошук потенційних клієнтів і здійснення продажів, а не на впорядкування файлів.

10. Створіть звичку і слідуйте за нею

Якщо ви самостійно займаєтеся пошуком інформації про потенційних клієнтів, створення відповідної звички допоможе прискорити вашу роботу і зробити її більш організованою.

Просто встановіть для себе правило: перед здійсненням нового дзвінка потенційному клієнту відведіть 5 хвилин на підготовку. Спробуйте цей підхід, і ви зможете діяти швидше і більш ефективно.

Також варто скористатися програмами для управління часом, що допоможе вам більш продуктивно використовувати свій час.

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours